חוג היפ הופ פיוז'ן לילדים ונוער

רוצים לדעת איך רוקדים היפ הופ ? תבואו לסטודיו נייס!חוג היפ הופ פתח תקווה

לא תאמינו, אבל לימודי ריקוד היפ הופ הם לא קשים בכלל! כבר לאחר מספר אימונים ניתן להרגיש את הסגנון. אם תמשיכו להתאמן ותלמדו את כל תנועות, תוכלו לרקוד כמו רקדנים אמתיים ומקצועים. בנייס סטודיו החוג מיועד לילדים מגיל 9 (כיתה ד) ומעלה. המדרך המנוסה בעל גישה מיוחדת לילדים ונוער, ידאג שכל המתאמנים ישלטו בסגנון ריקוד זה באופן מקצועי. בנייס סטודיו קיימת קבוצה למתחילים וקבוצה למתקדמים יותר. חוג שלנו הוא אחד הפופולריים בין כל חוגי הילדים ונוער בסטודיו נייס. ואם תשאלו "האם חוג מתאים לבנות או לבנים?" התשובה היא ,גם וגם! זהו ריקוד אופנתי ומאוד פופולרי בקרב בנים ובנות בכל הגילאים.

אז מה זה היפ הופ פיוז'ן בעצם?

היפ הופ פיוז׳ן– זה סגנון ריקוד שהוא בעצם מבוסס על סגנון הריקוד קלאסי (טכניקות וסגנונות תנועה ) ומאפשר לכלול בתוכו סגנונות ואיכויות נוספים כמו מודרני ,לירי וכל סגנון אחר .

הדבר מאפשר לנו גם לרקוד במסגרת הסגנון וגם על הדרך לרכוש סל כלים רחב יותר מתחומי ריקוד אחרים(ברייקדאנס, אקרובטיקה, תיאטרליות וכו)

ככה אנחנו לא מחוייבים אך ורק למוזיקה השייכת לסגנון אלא גם ויכולים להתנסות גם במוזיקה של סגנונות אחרים.

בקיצור -היפ הופ פיוז׳ן -זה סגנון שמאפשר חופש לטעום מסגנונות נוספים.

מה היתרונות של לימוד בנייס סטודיו?

1. ריקוד מהנה וכייפי

ריקוד זה הוא לא רק מהנה, אלא גם מאתגר ומשפר את כישורי התנועה והקואורדינציה של התלמידים.

2. פיתוח קואורדינציה

המהלך לימודי היפ הופ מתפתחים שליטה בגוף, משפרים את גמישותם ומתאמים את התנועה בצורה יעילה ומקצועית.

3. ביטוי עצמי בעמצאות ריקוד היפ הופ

בחוג שלנו, אנו מלמדים לבטא רגשות. סגנון חופשי של הריקוד מאפשר לתלמידים להתחבר לרגשות הפנימיים שלהם. בעזרת הריקוד, אנו מלמדים להעביר מסרים ולהביע רגש. כל זה בעזרת טכניקות ריקוד וביטוי יצירתי.

4. שיפור הגוף

תרגולי ריקוד משפרים כושר גופני ומצב הבריאותי של הגוף. הם מתרכזים בפיתוח גמישות, כוח ואיזון. כאשר אנו רוקדים, אנו מתאמנים לשמור על יציבות ולשלוט בתנועת הגוף. זה מקדם את הביטחון העצמי ומשפר את תחושת העצמאות. בנוסף, תרגולי ריקוד מסייעים בהרפיה של הגוף ובהפחתת רמות סטרס ביום-יום.