חוג ברייקדאנס לילדים

למה כדאי ללמוד חוג ברייקדאנס דווקא בסטודיו נייס?

אצלינו בסטודיו נייס קיימת קבוצת לימוד למתחילים  וקבוצה למתקדמים יותר, לכן לכל אחד מהילדים מותאמת רמה אישית שלו הנובעת מכושר פיזי של הילד.

לקבוצת המתחילים יכול להצטרף כל ילד עם כל רמת כשר. כמו כן, קבוצות מתחלקות לפי גילאים כך שבני נוער וילדים קטנים מתאמנים בקבוצות נפרדות עם רמות קושי שונות.

אז איך רוקדים ברייקדאנס?

לימוד ברייקדאנס מורכב מפיתוח חוש הקצב, חוש המשחק, בטחון עצמי ועמידה מול קהל.

תנועות אקרובטיות שמהוות חלק בלתי נפרד מהריקוד מחייבות  באימונים פיזיים קשים, אשר מחזקים את כל שרירי הגוף.

למרות שקיימים מלא סרטוני הדרכה, שמנסים ללמד איך לרקוד ברייקדאנס, לא מומלץ ואפילו מסוכן ללמוד את התרגילים אלו באופן אצמעי וללא פיקוח של מדריך מנוסה ומקצועי.

השיעורי ברייקדאנס בסטודיו בנוים בצורה הדרגתית, בסטודיו נייס שמים דגש על בטיחות  כדי להימנע מפציעות ונפילות במהלך האימון.

מה הם מרכיבי הריקוד ברייקדאנס?

הריקוד מורכב ממספר חלקים אשר לכל חלק בריקוד קיים תפקיד מסוים, כמו:

טופ רוק

 זהו ריקוד ברייקדאנס אשר מתבצע בעמידה (ריקוד עליון),זה הוא חלק הראשון של כל ריקוד ברייקדאנס ומטרתו למשוך תשומת לב של הקהל על ידי תנועות ידיים, כוראוגרפיה ופלסטיקה. תרגילים בחלק ריקוד זה דורשים יותר גמישות ,חוש קצב ומשחק. רקדן חייב "להדליק"  ולרתק את הקהל.

פוט וורק

הוא ריקוד רצפה ששם דגש על תרגילים הדורשים  שיווי משקל ,מיומנות וקואורדינציה. רוב הגוף של רקדני הברייקדאנס בחלק ריקוד זה נמצא כמה שיותר צמוד לרצפה לכן חשוב מאוד לפתח את שרירי הבטן ושרירי הידיים. פוט וורק משמש כמעבר בין ריקוד עליון לבין תרגילי פאוור  ומכין את הקהל לחלק העיקרי בהופעה.

תרגילי פאוור ואקרובטיקה

הם תרגילי כוח שדורשים מיומנות רבה ואימוני אקרובטים רבים. חלק הזה של ריקוד נחשב לחלק הכי יפה למרות שהו הכי קשה לביצוע. בחלק הזה של הריקוד קיימים מאות תרגילים שדורשים קואורדינציה וכוח רב בכל שרירי הגוף.​​

לפרטים נוספים או קבלת אימון ניסיון השאירו פרטים