התעמלות בריאותית- התעמלות לגיל הזהב

 

התעמלות לגיל הזהב היא הכרחית לכל אחד בגיל השלישי. להתאמן ולטפל בבריאותכם זו חובתכם לעצמכם בכל גיל!

שום תרופה לא מחליפה את מקומה של פעילות גופנית סדירה. לכן, פעילות גופנית חיונית בכל גיל ובמיוחד בגיל השלישי. מחקרים שנעשו לאחרונה הראו כי אנשים בגיל שלישי, המתאמנים באופן קבוע בחוג התעמלות לגיל הזהב! הם משפרים את איכות חייהם בכ- 30% ומאריכים אותם בערך ב 3-5 שנים בממוצע! וזו בהשוואה לאנשים בני גילם שאינם מבצעים שום פעילות גופנית. 

בגיל מבוגר יותר, אורח חיים בריא הוא חשוב יותר מתמיד. פעילות גופנית סדירה לא רק שומרתעל גמישות המפרקים, היא גם מאפשרת להאט את סימני הזדקנות. כמו כן, עוזרת להגביר את האנרגטיות, להתמודד עם חלק מהסימפטומים של המחלות הכרוניות האופיניות לגיל זה. כמו כן התעמלות בריאותית מנועת את ההופעה של כאבים שונים ומגבירה את העצמאות. בנוסף ליתרונות הגופניים, חוג התעמלות לגיל הזהב עוזר לשמר את מהירות התגובה, הזיכרון ומייצבת את מצב הרוח של המתאמנים. 

התעמלות בריאותית  תעזור לשמור על תגובה מהירה, זיכרון ומצב רוח טובים. פעילות גופנית – הכרטיס שלכם לחיים בריאים. אז אם אתם רוצים להישאר צעירים לאורך זמן – בואו ל Studio Nice ותיהנו  מהפעילות והחברה!

אז מה היתרונות של התעמלות לגיל השלישי?

  • בהיבט הפיזי  חיזוק השלד, חיזוק המפרקים, האטה של דלדול בריחת העצם,  חוסן בריאותי משופר יותר, שיפור טווחי התנועה בגוף.
  • בהיבט הנפשי פעילות גופנית סדירה משחררת אנדורפין-הורמון האושר, שכן משפיע על מצב הרוח והופך אותו למרומם יותר.
  • בהיבט החברתי התעמלות בגיל הזהב מתבצעת בדרך כלל בקבוצות מה שתורם המון לכל הנושא החברתי ומאפשר לפגוש בחברים חדשים או אולי אפילו בזוגיות חדשה.

כושר לגיל השלישי

 מי מעביר את החוג בנייס סטודיו?

את החוג מעבירה מנהלת הסטודיו ומדריכה מוסמכת נדיה שליחוב. היא נותנת יחס אישי ואכפתי לכל אחד מהמתאמנים ושמה דגש על ביצוע נכון של התרגילים על מנת לשמות על בטיחות המתאמנים.

לפרטים נוספים או קבלת אימון ניסיון השאירו פרטים