חוג ריקודים סלוניים לילדים

סטודיו נייס מודיע על הרשמה לשנת הלימודים החדשה ומזמין את כולם לגעת בעולם המופלא של הריקודים הסלוניים. אנו גאים לבשר שמעולם לא ראיתם רמה כזאת של מאמנים:
-חנה פרבר
-אנה רודאיה
-סרגיי פלך
צוות כוכבים אמיתיים של מקצוענים. רקדנים בינלאומיים. זוכי פרסים בתחרויות שונות, בעלי השכלה ספורטיבית הכי גבוהה ופדגוגית בחו"ל (לונדון) וכן מאמנים של תלמידים הזוכים וזוכי פרסים בתחרויות בארץ ובחו"ל.
עם המאמנים שלנו, ילדכם לא רק יכולים להגיע לגבהים סופר גבוהים בריקודים סלוניים, אלא גם להפוך לאישיות רב-תכליתית.
האלופים מגדלים את אלופים.

חוג מתאים לילדים מגיל 4. ישנם מספר קבוצות המחולקות לפי גיל ורמה. את ימים ושעות של החוג ניתן לראות במערכת שעות של חוגי ילדים.

למידע נוסף והרשמה לשיעור נסיון השאירו פרטים ונחזור עלייכם בהקדם!

ריקודים סלוניים הם ריקודי זוגות אשר החלו כריקודים עממיים והתפתחו לסגנונות שונים עם הזמן.

לריקודים סלוניים שינה היסטוריה ייחודית אשר הגדירה את הפופולריות שלהם כאמצעי פנאי וספורט תחרותי. מקורם של ריקודים סלונים, כפי שאני מכירים אותם היום, באנגליה.

ריקודים סלונים התפתחו בסוף המאה ה-18 והיו אופייניים רק למעמד גבוה ואנשי אצולה. בסוף מאה ה-19 גם אנשים פשוטים התחילו לרקוד את הריקודים הסלוניים באולמות ריקודים ציבוריים.

תחרויות ראשונות של ריקודים סלונים נערכו בשנות ב-20 של מאה ה 20 באנגליה. ריקודים סלוניים נחלקים לשתי סגנונות: סגנון אירופאי (קלאסי) וסגנון לטינו-אמריקאי (ריקודים לטינים).

כיום ענף ריקודים סלונים, נחשב לענף מתקדם אשר עתיד להיות באולימפיאדה ונהיה מקובל מאוד בעשור האחרון בכל העולם. אלגנטיות ומוזיקה מרשימה מושכים אליהם לא דור אחד של רקדנים צעירים.

TORY7709

אז למה שגם ילדכם לא יעסקו בענף תחרותי ואומנותי של ריקודים סלוניים?

כיצד חוג ריקודים סלוניים לילדים בסטודיו נייס פתח תקווה יעזור ויקדם את ילדכם?

בנייס סטודיו קיימים חוג ריקודידים סלונים למבוגרים וגם חוג ריקודי סלונים לילדים. ניתן ללמוד בחוג ריקודים סלוניים מגיל 4.5 ומעלה.

ריקודים סלוניים לילדים זה לא רק יפה ואלגנטי, אלה גם מועילים להתפתחות פיזית, סוציאלית ומוסרית של הילד. ניתן לראות תוצאות של ריקודים סלוניים בכך שהם מייצבים יציבה נכונה והליכה יפה, מפתחים את חושי הקצב, מיומנות מוטורית. כמו כן, בם מפתחים חוש שמיעה, קואורדינציה, אחראיות, יכולת הסתגלותו של הילד בקבוצה קולקטיבית. וכמובן שהם מרגילים את הילד לישיבה סובלנית ויכולת ריכוז. בנוסף הילדים שמתאמנים מגיל קטן הם פחות מתביישים ומהר מתרגלים להופעה על הבמה. לא משנה איפה בעתיד הילד יעבוד, הוא יוכל להתגבר על הפחד לעמוד מול קהל. 

במהלך שנת הלימודים הרקדנים יתחרו בתחרויות ארציות ובינלאומיות. אנחנו מקווים, שהתעניינות בריקודים תביא לילד שלכם הרבה חוויות ורגשות חיוביות. ומי יודע, אולי, מרקדן/נית קטן/נה י/תגדל כוכב/ת בעל חשיבות עולמית!

לימוד ריקודים סלוניים בנייס סטודיו פתח תקווה, כיום מתבצע ברמה הכי גבוהה ככל האפשר. צוות מדריכים שלנו: חנה פרבר, אנה רודאיה וסרגיי פלך הוא צוות כוכבים אמיתיים של מקצוענים.  רקדנים בינלאומיים.  זוכי פרסים בתחרויות שונות, בעלי השכלה ספורטיבית הכי גבוהה ופדגוגית בחו"ל (לונדון) וכן מאמנים של תלמידים הזוכים וזוכי פרסים בתחרויות בארץ ובחו"ל.

 עם המאמנים שלנו, ילדכם לא רק יכולים להגיע לגבהים סופר גבוהים בריקודים סלוניים, אלא גם להפוך לאישיות רב-תכליתית.

האלופים מגדלים את  אלופים.

סגנון ריקודי סלונים אירופאי (קלאסי)

סגנון הקלאסי של ריקודים סלוניים מורכב מ 5 ריקודים אלגנטיים ורומנטיים : ואלס אנגלי Slow) Waltz ) ,טנגו (Tango) ,ואלס וינאי, (Viennese Waltz) פוקסטרוט (Slow Foxtrot) וקוויקסטפ (Quickstep).

ואלס אנגלי ( Slow Waltz)

כשמדברים על ריקודים סלוניים הדבר הראשון שעולה לנו בראש הוא ריקוד ואלס.

ריקוד ואלס הוא אחד הפופולריים  והעתיקים מבין כל ריקודי סלונים אחרים.

ריקוד זה  דורש תיאום מושלם בין בני הזוג. הריקוד ואלס מאופיין בתנועה גלית מעודנת ובקצב 1-2-3 ועל ידי עליות וירידות בזמן התנועה.

בזמן הריקוד רקדנים יוצרים מרחק מינימלי בחלק התחתון של הגוף ומרחק רב יותר בחלק העליון של הגוף.

טנגו (Tango)

טנגו הוא ריקוד סלוני תשוקתי ביותר אשר מקורו בארגנטינה.

במהלך הריקוד, רקדנים מחזיקים את עצמם בזוית אחד כלפי השני ,יוצרים על ידי כך אות לטינית V וזזים כגוף אחד.

ריקודי טנגו רוקדים באחיזה קרובה , עד לרמה של הצמדת החזה והראש.

ואלס וינאי (Viennese Waltz)

ריקוד קסום בעל  סיבוביות מדהימה. בניגוד לואלס אנגלי, שהוא ריקוד אטי יותר ועם מעט סיבובים, ואלס וינאי הוא ריקוד קצבי ומהיר יותר.

מקורו סל ואלס וינאי בגרמניה ואש התפתח ממאה ה 17 ונהייה יותר ויותר פופולרי עם השנים.

פוקסטרוט (Slow Foxtrot)

ריקוד סלוני אלגנטי במיוחד שהתפתח במאה ה 20 באנגליה.

המוזיקה האופיינית לריקוד פוקסטרוט היא ג'אז. הריקוד הוא עדין עם תנועות חלקות וקלילות אשר הופכות את הרקדנים לגוף אחד שלם.

קוויקסטפ (Quickstep)

ריקוד קוויקסטפ הוא גרסה מהירה וקצבית יותר מריקוד פוקסטרוט.

הקוויקסטפ הוא המהיר ביותר מכל חמשת הריקודים הקלאסיים. ריקוד זה כולל קפיצות רבות, בהן הזוג עדיין חייב להישאר צמוד זה לזה.

לקוויקסטפ יש אופי מאוד חייכני ושמח. הוא מכיל עבודה קשה של כפות הרגליים ושל כל החלק התחתון.

ריקודים לטינים (לטינו-אמריקאים)

בנייס סטודיו פתח תקווה נלמדים 5 סוגים עיקריים של ריקודים לטינים שהם: צ'ה צ'ה צ'ה ( Cha Cha Cha),סמבה (Samba), רומבה (Rumba), פסודובלה (Paso Doble) וג'ייב (Jive).

צ'ה צ'ה צ'ה ( Cha Cha Cha)

המקור של הריקוד צ'ה צ'ה צ'ה הוא בריקוד הממבו שהומצאה בקובה.

לריקוד הממבו הוסיפו 3 צעדים חדשים שכינו אותם "צ'ה צ'ה צ'ה " ובכך נוצר ריקוד חדש. ריקוד צבר פופולריות במסיבות של שנות ב 65 ו ה 60  והיה ריקוד קצבי ומהיר הפופולרי באמריקה.

הריקוד מאפיינים עבודת  רגליים מהירה ואינטנסיבית וגם תנועות אגן זורמות, בולטות ומתוזמנות עם הקצב מוזיקלי.

סמבה (Samba)

מקורו של הריקוד בברזיל. ריקוד סמבה הוא חלק בלתי נפרד מקרנבלים בברזיל.

יש כאלה שאומרים שסמבה היא ואלס דרום אמריקאי בגלל העליות והירידות שאופייניות לריקוד בדומה לואלס. למרות זאת סמבה הוא ריקוד קצבי ומהיר יותר מלא בחגיגיות ושמחה.

רומבה (Rumba)

רומבה ריקוד  שבמקורו היה דומה לממבו אך השתנה עם הזמן ונהיה אטי יותר ורומנטי יותר. רומבה נחשבה לריקוד סקסי ומלא  באהבה,  ריקודה שבו  האישה המפתה את הגבר. ניתן לומר שחלק ניכר משירי הסלואו המוכרים היום הנם בקצב הרומבה מתאפיינים בחושניות ורגש רבים.

פסודובלה (Paso Doble)

פירושו של השם הוא "צעד כפול". זה הוא ריקוד ספרדי  אשר מתאר בצורה תאטרליות את צעדיו ותנועותיו ממלחמת השוורים. פסדובלה ריקוד המתאר את הגבר כמטדור ואת האישה כגלימה ולעתים כשור. ריקוד פסודובלה מבוסס לחלוטין על כוראוגרפיה בניחוח הפלמנקו, מאוד דינמי וחזק.

ג'ייב (Jive)

ריקוד הג'ייב או הרוקנרול  הוא ריקוד קצבי ומהיר  שכולל עבודה קשה של כפות הרגליים והרמות ברכיים גבוהות . ג'ייב הוא אחד הריקודים הכיפיים וקצביים מבין הריקודים הלטיניים. בריקוד ג'ייב יש יותר צעדים מכל שאר הריקודים וזה נותן תחושה של הרבה אנרגיה וכוחניות בריקוד.

לפרטים נוספים או קבלת אימון ניסיון השאירו פרטים