התעמלות בריאותית- התעמלות לגיל הזהב

פעילות ספורטיבית היא גם לצעירים ברוחם. להתאמן ולטפל בבריאותכם זו חובתכם לעצמכם בכל גיל!

שום תרופה לא מחיפה את מקומה של פעילות גופנית סדירה. לכן, פעילות גופנית חיונית בכל גיל וגם בגיל השלישי. , בגיל הזה, מחקרים שנעשו לאחרונה הראו כי אנשים בגיל הזהב, העוסקים באופן קבוע בפעילות גופנית המתאימה, , משפרים את איכות חייהם בכ- 30% ומאריכים אותם בערך ב 3-5 שנים בממוצע,  בהשוואה לאנשים בני גילם שאינם מבצעים שום פעילות גופנית. 

בגיל מבוגר יותר, אורח חיים בריא הוא חשוב יותר מתמיד. פעילות גופנית סדירה לא רק שומרתעל גמישות המפרקים, היא גם מאפשרת להאט את סימני הזדקנות, להגביר את האנרגטיות, להתמודד עם חלק מהסימפטומים של המחלות הכרוניות האופיניות לגיל זה, , למנוע את ההופעה של כאבים שונים ומגבירה את העצמאות. בנוסף ליתרונות הגופניים, פעילות הפיסית  לשמר את מהירות התגובה, הזיכרון ומייצבת את מצב הרוח.  גם תעזור לשמור על תגובה מהירה, זיכרון ומצב רוח טוב. פעילות גופנית – הכרטיס שלכם לחיים בריאים אם אתם רוצים להישאר צעירים לאורך זמן – בואו ל Studio Nice ותיהנו  מהפעילות והחברה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
Shopping Basket

צרו איתנו קשר

לפרטים, הרשמה או הזמנת שיעור ניסיון חינם וללא התחייבות שלחו לנו פרטים

דילוג לתוכן