חוג היפ הופ פיוז'ן לילדים ונוער

רוצים לדעת איך רוקדים היפ הופ ? תבואו לסטודיו נייס!

לא תאמינו, אבל לימודי ריקוד היפ הופ הם לא קשים בכלל! כבר לאחר מספר אימונים ניתן להרגיש את הסגנון, אם תמשיכו להתאמן ותלמדו את כל תנועות, תוכלו לרקוד כמו רקדנים אמתיים ומקצועים. בנייס סטודיו החוג מיועד לילדים מגיל 9 (כיתה ד) ומעלה.
המדרך המנוסה בעל גישה מיוחדת לילדים ונוער, ידאג שכל המתאמנים ישלטו בסגנון ריקוד זה באופן מקצועי.
בנייס סטודיו קיימת קבוצה למתחילים וקבוצה למתקדמים יותר. חוג היפ הופ הוא אחד מהחוגים האהובים ביותר בקרב ילדים ונוער בסטודיו שלנו. ואם תשאלו "האם מתאים ריקוד היפ הופ לבנות?" התשובה היא ,כן! זה הוא ריקוד אופנתי ומאוד פופולרי בקרב בנים ובנות בכל הגילאים.

שחף בוארון

אז מה זה היפ הופ פיוז'ן בעצם?

היפ הופ פיוז׳ן- זה סגנון ריקוד שהוא בעצם מבוסס על היפ הופ (טכניקות וסגנונות תנועה המגיעים מעולם ההיפ הופ ) ומאפשר לכלול בתוכו סגנונות ואיכויות נוספים כמו מודרני ,לירי וכל סגנון אחר .

הדבר מאפשר לנו גם לעשות היפ הופ וגם על הדרך לרכוש סל כלים רחב יותר (ברייקדאנס , היפ הופ ,מודרני , עכשווי, תיאטרליות וכו)

ככה אנחנו לא מחוייבים אך ורק למוזיקה שהיא של היפ הופ ויכולים להתנסות גם במוזיקה של היפ הופ וגם בסגנונות אחרים.

בקיצור -היפ הופ פיוז׳ן -זה סגנון שמבוסס על היפ הופ ומאפשר בתוכו חופש לטעום מסגנונות נוספים.

מה היתרונות של לימוד ריקוד היפ הופ בנייס סטודיו?

ריקוד הכי כייפי בעולם

מה הריקוד שכל ילד וכל ילדה חולמים לדעת לרקוד? כמובן שזה hip-hop! זה הוא ריקוד קצבי ומהיר שמופיע כמעט בכל בר ובת מצווה וגם בכל המסיבות של הילדים. בנייס סטודיו השיעורים מועברים בצורה כייפית, מלאת אנרגיות כך שאחרי כל אימון ילדים יוצאים מאושרים יותר.

משפר קוארדינציה

הריקוד מפתחים את יכולת השליטה בגוף, את הגמישות וגם את תפיסת הגוף, מה שמאפשר לנוע חופשי בכל טווח התנועה של השריר.

כדרך לביטוי עצמי

בשיעורי היפ הופ בנייס סודיו בנים ובנות לומדים להביע רגש בעזרת כוריאוגרפיה של הריקוד שלפעמים אי אפשר להביע השום דרך אחרת.

וגם מחטב

פעילות ותרגילים בחוג מחטבים ומעצבים את הגוף בצורה פרופורציונלית, תוך כדי עבודה על כל סוגי השרירים בגוף. כך שבריקוד גוף פועל בכל טווח התנועה שלו, במקביל משפר את הגמישות והעיקר בצורה פרופורציונלית.

לפרטים נוספים או קבלת אימון ניסיון השאירו פרטים