Mommy Nice התעמלות לנשים אחרי לידה עם/בלי מנשא‎

את גיבורה!!! את עשית את זה!!! מזל טוב להולדת התינוק או התינוקת שלך!!!
אנחנו בסטודיו נייס מקווים שאת מרגישה בסדר והלידה עברה פחות או יותר בסדר. למרות כשמדובר בלידה, "בסדר" אי אפשר לקרוא לזה. אבל מה שכן, זה כבר מאחורייך ואלי את כבר אחרי משכב לידה (6-8 שבועות או 10-12 שבועות לאחר לידה קיסרי) ואת גם נבדקת אצל רופא נשים והכל בסדר.
ועכשיו את מרגישה צורך לנוע ולהזיז את הגוף כי את תפוסה או כי השרירים שלך ממש חלשים וא פשוט רוצה "לחזור לעצמך" .
סטודיו נייס פה בשביל זה! אנחנו נעזור לך לחזור לעצמך בהדרגה ובאחריות, את תרגישי טוב עם עצמך, את תצאי מהבית ותפגשי עוד אמהות במצבך וכל זאת את לא צריכה לעזוב את התינוק שלך, את יכולה לקחת אותו איתך!

אימון מאמי נייס מתבסס על חיזוק שרירים ומפרקים של כל הגוף, על הפעלה של רצפת אגן ושיקומו הדרגתי,
על סגירת היפרדות של שרירי הבטן וחיזוקן. בנוסף סטודיו נייס שם דגש על יציבה נכונה, תנועה, גמישות וחיזוק הגוף וכל זאת מתבצע עם מוזיקה נעימה שמרגיעה את התינוק ומשמח את האמא.

השיעורים מתבצעים עם או בלי נוכחות של התינוק לפי ההחלטה של האמא. כלומר האמא יכולה לבוא עם עגלה ולהשאיר את התינוק בעגלה אן על המיזרון ולהתאמן כשהתינוק נמצא לידה.
היא יכולה לקחת אותו במנשא ולהתאמן עם תינוק במנשא, הכל רק לפי הנחיות המתאימות לאימון במנשא.
יש עוד אופציה להשאיר את התינוק אצל בייביסיטר ולקחת את הזמן לעצמך- זה גם בסדר.
אבל השיעור הוא קודם כל בשביל האמא!

סטודיו נייס ממליץ לך לפני כל פעילות גופנית קודם כל להתייעץ עם רופא נשים ולבדוק אם הכל תקין. בנוסף ולא פחות חשוב זה ללכת להיבדק אצל פיזיותרפיסטית לרצפת אגן. אנחנו באימונים Mommy Nice נתאים אישית את הפעילות הגופנית למצב הגוף שלך, נחזק את מה שצריך לחזק ונשים דגש על מה שכדאי להיזהר לאחר בדיקות רופא נשים ופיזיותרפיסטית לרצפת אגן.

התעמלות לנשים אחר לידה בסטודיו נייס עוזרת לך לחזור יותר מהר למשקל גוף שהיה טרם הריון, עוזרת עם הקטנת הדיכדוך או דיכאון שלאחר לידה, את מתאוששת יותר מהר מהלידה ומהטיפול האינטנסיבי (יום ולילה) בתינוק ובנוסף את תרגישי לא לבד כי תכירי עוד אמהות במצבך. זוהי הזדמנות לריפוי והקלה בתקופה כה רגישה בחייך.

לפני האימון נעשה הערכה אישית במצבך ביציבה, ברצפת האגן ובהיפרדות ביטנית שהתרחשה במהלך הריון שמפריעה בהיבט האסתטי, מחלישה את תפקוד רצפת האגן ומשפיעה על היציבה. כל זאת למטרה לתת את התרגילים המותאימים אישית רק לך.

תרגישי חופשי לחתל, להניק, ולטפל בתינוק במהלך השיעור, אך אנו ממליצים להגיע לאימון כאשר התינוק כבר שבע, על מנת שתוכלי ליהנות מהשיעור.

-

מה להביא לאימון מאמי נייס?

בשבילך – יש להגיע בלבוש נוח ובנעלי ספורט. רצוי בקבוק מים.

בשביל התינוק – הביאי עבור התינוק מנשא שנוח לך, רק שיהיה מנשא קדמי. מה שהכי חשוב הוא שיהיה זה מנשא בטיחותי המגן על התינוק, גופו של התינוק בתוך המנשא, והראש אינו מיטלטל. אנו ממליצים באופן אישי את בייבי ביורן אך כל אחת מוזמנת להגיע עם מנשא שהיא רוצה. נסי בבית לזוז קצת עם המנשא ותראי שנוח לך להרים ידיים ולנוע. הביאי עבור התינוק גם חיתול בד או מגבת. בסטודיו יש מיזוג, אולם כאשר הוא במנשא יהיה לו חם, לכן הלבישי את התינוק בהתאם.
את האימונים מעבירה סבטלנה שליחוב, מאמנת כושר ובוגרת קורס לפעילות גופנית לנשים בהריון ואחרי לידה בקמפוס שיאים באונ' תל-אביב.
סבטלנה תתמוך ותלווה כל אישה שלאחר לידה ואם יהיו שאלות היא תמיד תשמח לענות בכל שעה שביממה.
אנחנו מזמינים אותך ואת התינוק שלך להגיע לשיעור ניסיון ליהנות ביחד באימון מגניב Mommy Nice.

שתפו ברשתות חברתיות:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
Shopping Basket

שלחו לנו פרטים

לקבלת פרטים על חוג, הרשמה או תיאום שיעור ניסיון חינם וללא התחייבות השאירו לנו פרטים, ונציגינו יצרו איתכם קשר בהקדם!

או תצרו איתנו קשר במיידי:

לקוחות נכבדים שימו לב, אימונים מתנהלים לפי הנחיות של משרד הבריאות, נא לעיין לפני ההרשמה

דילוג לתוכן